Zákaznická podpora

Před pronájmem

Při rezervaci nemusíte psát číslo řidičského průkazu ani informace, ale k vyzvednutí vybraného vozidla potřebujete platný řidičský průkaz.

Pokud máte 18 let, můžete si naše vozidla pronajmout i řídit, ale mějte na paměti, že ti mladší 21 let si musí připlatit poplatek za mladého řidiče, který se vztahuje na všechny mladé řidiče uvedené ve smlouvě.

Při vyzvednutí je třeba předložit platný řidičský průkaz, řidičské průkazy, které nejsou napsány v latince, například čínský, japonský nebo azbukou, musí být doplňen také mezinárodním řidičským průkazem.

Ano, během rezervace vozidla je vaše kreditní karta ověřena. Platná kreditní karta je základem každého pronájmu vozidla a tímto způsobem ověřujeme Vaší totožnost. Během ověřování nebude z vaši kreditní karty účtována žádná částka.

Mohu pomocí své kreditní karty provést rezervaci pro jinou osobu?

Ano, musíte si však uvědomit, že osoba, která bude podepisovat nájemní smlouvu, musí být držitelem platné kreditní karty na své jméno.

Přijímáme všechny kreditní karty: Visa, MasterCard, American Express.

Poznámka: nepřijímáme předplacené ani elektronické karty, (Appley pay, Google pay, nebo jakékoliv jiné elektronické platební karty nahráne v mobilním zařízení, jako je mobilní telefon nebo smart hodinky apod.) cestovní karty ani Visa Electron nebo Maestro nejsou akceptovány.

Ne, při rezervaci pouze ověřujeme její platnost.

Přestože se snažíme vyhovět přáním každého našeho klienta, bohužel nemůžeme zaručit konkrétní model, pouze vybranou kategorii automobilu.

Ano, můžete tak učinit výběrem možnosti „Požadavek na dieselový motor“ během výběru doplňkového vybavení.

Mějte na paměti, že v takovém případě se účtuje příplatek.

Takovou službu nabízíme; musí tak však být dohodnuto 48 hodin před vyzvednutím vozidla a bude účtováno dle našeho ceníku doplňkových služeb.

Vždy se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu nebo na některou z našich kanceláří. Kontaktní informace najdete v sekci Kontakty.

Spoluúčast je částka, kterou je klient v případě nehody zodpovědný za poškození vozidla. Výše částky závisí na kategorii vozidla a částku lze zkontrolovat během rezervace.

Spoluúčast je částka, kterou je klient v případě nehody zodpovědný za poškození vozidla. Výše částky závisí na kategorii vozidla a částku lze zkontrolovat během rezervace.

SCDW (Super Collision Damage Waiver) je doplňkové pojištění, které eliminuje spoluúčast (účast na poškození) na karoserii vozidla.

CDW + (Collision Damage Waiver Plus) je doplˇkvoé pojištění, které snižuje spoluúčast (účast na poškození) na karoserii vozidla do určité výše.

FGP (Ochrana předního skla) je doplňkové připojištění, které snižuje škody způsobené na předním skle.

Můžete ji snížit výběrem dalšího pojistného balíčku a vybraným balíčkem je částka buď snížena nebo úplně odstraněna.

Ano, pokud chcete získat kompletní informace o ceně pronájmu, avšak během vyzvednutí vozidla si vždy můžete dokoupit další balíčky i služby až na přepážce.

Abyste si byli jisti, že požadované vybavení bude k dispozici během vyzvednutí, doporučujeme vám jej během rezervace vozidla zarezervovat. V případě dostupnosti, však můžete také požádat až v našich kancelářích.

V našem výběru GPS (navigace), dětská sedačka / podsedák, sněhové řetězy atd.

Jako náš zákazník můžete volně používat vozidlo v České republice i v dalších zemích evropské unie. V případě, že plánujete vozidlo využívat mimo hranice České republiky, je účtován zvláštní příplatek.

Všichni naši zákazníci mají při svém pronájmu volnost pohybu. V takovém případě se však účtuje zvláštní příplatek.

Naše obvyklá nabídka zahrnuje neomezený nájezd kilometrů. V případě zvláštních nabídek, je vždy stanoven limit počtu najetých kilometrů.

Naše vozidla lze podle vašich přání použít několik hodin, avšak minimální účtovaná částka je vždy 24 hodin. Během rezervace je vždy zvolen čas vyzvednutí a čas vrácení.

Maximální doba pronájmu je 30 dní. V případě potřeby delší doby, ​​než je uvedeno, se prosím obraťte na naši zákaznickou podporu.

Ano, CARWIZ tuto službu nabízí. Můžete si vyzvednout vozidlo v jedné kanceláři a vrátit ho v jiné. Během rezervace si můžete prohlédnout seznam kanceláří a také vybrat místo vyzvednutí a vrácení. Náklady na tuto službu („One way service“) budou vypočítány a připočteny k ceně pronájmu během rezervace.

Na základě naší touhy nabídnout našim klientům ještě větší flexibility, existuje možnost vytvořením speciálních nabídek na míru (v závislosti na místě vrácení).

Během rezervačního procesu musíte uvést přesný čas vyzvednutí. Dobu vyzvednutí však můžete změnit maximálně 12 hodin před vyzvednutím vozidla.

Poznámka: v případě pozdního příjezdu máme právo vozidlo neposkytnout.

Ano, v případě vyzvednutí, či vrácení  vozu mimo pracovní dobu je účtován příplatek který je uvedena během rezervačního procesu. Pracovní dobu každé kanceláře si můžete zkontrolovat v sekci Kontakty.

Kontaktujte nás

Pro pohodlné prohlížení ve Vašem prohlížeci, CARWIZ web stránky používají cookies a podobné technologie. Pokračováním v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s používání cookies. Více informací »