Zákaznická podpora

Vrácení vozidla

Pokud vracíte vozidlo mimo řádnou pracovní dobu kanceláře a nechátváte dokumenty s klíči v „Klíčové schránce“ určené pro tento účel, ujistěte se, že jste zaparkovali na místě tomu určeném, vůz je zabezpečený a uzamknutý. Nezapomeňte také zkontrolovat informace v části Technické dotazy.

Jakmile vozidlo opustíte, ujistěte se, že si jej vyfotografujete ze všech stran, poznamenejte si přesný počet ujetých kilometrů a hladinu paliva a zašlete nám kompletní dokumentaci e-mailem.

Pokud po kontrole pracovníkem CARWIZ budou zjištěny další škody, budeme vás informovat o vzniklých nákladech prostřednictvím e-mailu spolu s fotografiemi a nezbytnou dokumentací.

Kromě služby „Klíčová schránka “ lze předem dohodnout příjezd zaměstnance CARWIZ, služba bude účtována dle našeho aktuálního ceníku.

Doporučujeme vám platit kreditní kartou, která byla použita k autorizaci prostředků během vyzvednutí vozidla.

Můžete také platit jinou kreditní, debetní nebo elektronickou kartou.

Pokud máte potřebné pojištění zakoupené u CARWIZ pro škody způsobené na vozidle a nezbytnou dokumentaci, nebudete muset za škody platit.

V případě, že poškození způsobená na vozidle nejsou kryta vybraným pojištěním, bude vám částka stržena v souladu s již definovanými tarify a kategorií vozidla, z depozitu předautorizovaném na vaší kreditní kartě během vyzvednutí vozidla, a to až do výše Vaší spolúčasti. Kromě toho se dle aktuálního ceníku účtuje také administrativní poplatek za poškození vozidla. Vše je účtováno během vrácení vozidla. Klient musí předložit veškerou dokumentaci, kterou mu poskytla policie nebo jakákoliv jiná úřední osoba (policejní protokol, zpráva o dechové zkoušce, zpráva o dopravní nehodě , vyplněný euro protokol o dopravní nehodě) a vyplnit prohlášení o nehodě v kanceláři vrácení vozidla.

CARWIZ si vyhrazuje právo účtovat všechny náklady způsobené poškozením, pokud klient nejednal v souladu s pravidly a předpisy České republiky, nebo pokud nehodu nenahlásil.

Pokud máte pojištění spoluúčasti  u jiné společnosti nebo pojišťovacího agenta, je nesmírně důležité, abyste dokončili celý výše zmíněny postup (policejní protokol, zpráva o dechové zkoušce, zpráva o dopravní nehodě , vyplněný euro protokol o dopravní nehodě) a aby jste při vrácení vozidla požádali o kopie dokumentace a faktury vystavené za poškození autopůjčovnou CARWIZ. Veškerá dokumentace a faktury o poškození pak musí být předloženy společnosti nebo pojišťovací agentuře, ve které jste podepsali pojistnou smlouvu, aby vám peníze byly vráceny. Pro další dokumentaci kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Pokud bude po skončení výpůjční doby potřeba další platby, budete o tom informováni e-mailem.

Některé z možných důvodů pro další platby

  • Pokuty za parkování
  • Dopravní přestupky
  • Poškození nebo vrácení vozidla s nedotankovaným palivem a následným vhozením klíčů do “Klíčové schránky” (Key Box)
  • Při poškození zjištěná po umytí/vyčištění vozu, pokud nebyla viditelná během vrácení vozu.

Doba vrácení depozitu na váš účet může trvat 15 dní až 4 týdny a záleží tak na vydavateli Vaší kreditní karty a bance. Autopůjčovna CARWIZ nemá přístup k předautorizovaným prostředkům.

Společně vytváříme zážitky, proto vás žádáme, abyste se s námi podělili o všechny své poznámky, recenze i názory.

Vaše názor nám můžete zaslat e-mailem na adresu customer.support@carwiz.cz nebo prostřednictvím online dotazníku na našich webových stránkách.

Kontaktujte nás

Pro pohodlné prohlížení ve Vašem prohlížeci, CARWIZ web stránky používají cookies a podobné technologie. Pokračováním v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s používání cookies. Více informací »