Zákaznická podpora

Rezervace

Váš poukaz by měl dorazit e-mailem. Zkontrolujte prosím zadané údaje a pokud se vše zdá být v pořádku, kontaktujte zákaznickou podporu.

S dodatečnými pojistnými balíčky můžete snížit svou spoluúčast v případě poškození vozidla. Může být snížena nebo úplně odstraněna. Pojistné je závislé na kategorii vozidla, vybraném balíčku a počtu dnů, na které je vozidlo pronajato. Během rezervace si můžete ověřit cenu doplňkových balíčků.

  • SCDW (Super Collision Damage Waiver) je doplňkové pojištění, které eliminuje spoluúčast (účast na poškození) na karoserii vozidla.
  • CDW + (Collision Damage Waiver Plus) je doplˇkvoé pojištění, které snižuje spoluúčast (účast na poškození) na karoserii vozidla do určité výše.
  • FGP (Ochrana předního skla) je doplňkové připojištění, které snižuje škody způsobené na předním skle.

Místo vyzvednutí a vrácení, stejně jako model vozidla, lze změnit nejpozději 48 hodin před vyzvednutím. Čas vyzvednutí lze změnit nejpozději 12 hodin před vyzvednutím a doručovací služby lze vyžádat nejpozději 48 hodin před vyzvednutím.

Pokud jste informovali naši zákaznickou podporu, vaše vozidlo na vás bude čekat až do příjezdu, jinak máme následující rezervační podmínky:

Je-li uvedeno číslo letu, pak na vás budeme čekat v rámci otevírací doby.

Pokud není uvedeno číslo letu, Vaše vozidlo budeme držet k dispozici maximálně 1 hodinu od zarezervovaného času.

Svou rezervaci můžete zdarma zrušit prostřednictvím svého uživatelského účtu nebo prostřednictvím samotného rezervačního formuláře nejpopzději 24 hodin před vyzvednutím vozidla.

Pokud si klient vozidlo nevyzvedne bez pádného důvodu nebo bez zrušení rezervace, vyhrazujeme si právo naúčtovat storno náklady.

Přestože uživatelský účet není k provedení rezervace nutný, získáte tak možnost přístupu k vaším fakturám, zvláštním výhodám a sledovat všechny novinky a nabídky, které máte k dispozici.

Pro vyzvednutí můžete vždy použít jinou kreditní kartu na Vaše jméno. Pokud však nemáte jinou kreditní kartu, nebudete si moci vybrané vozidlo vyzvednout.

Při vyzvednutí vozidla musíte mít platnou kreditní kartu, průkaz totožnosti a platný řidičský průkaz, navíc řidičské průkazy, které nejsou vystaveny v latince, například čínský, japonský nebo v azbuce musí být doprovázen mezinárodním řidičským průkazem.

Bohužel, pouze vlastník kreditní karty na kterého bude vystavena nájemní smlouva, může vozidlo vyzvednout.

V takovém případě se informujte naší zákaznické podpoře.

Klient (řidič), který vozidlo bude vyzvedávat, musí mít své vlastní osobní doklady. (Cestovní pas nebo doklad totožnosti, platný řidičský průkaz a platnou kreditní kartu na své jméno).

Kontaktujte nás

Pro pohodlné prohlížení ve Vašem prohlížeci, CARWIZ web stránky používají cookies a podobné technologie. Pokračováním v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s používání cookies. Více informací »