Zákaznická podpora

VYzvednutí vozidla

Takovou službu nabízíme; musí však být dohodnuto 48 hodin před vyzvednutím vozidla a je účtováno podle našeho ceníku doplňkových služeb.

Přijímáme všechny kreditní karty: Visa, MasterCard, American Express.

Poznámka: nepřijímáme předplacené ani elektronické karty, (Appley pay, Google pay, nebo jakékoliv jiné elektronické platební karty nahráne v mobilním zařízení, jako je mobilní telefon nebo smart hodinky apod.) cestovní karty ani Visa Electron nebo Maestro nejsou akceptovány.

Za pronájem vozidla platíte při vrácení vozidla, zatímco při vyzvednutí vozidla je kreditní karta pouze předautorizována.

Předutorizace nebo depozit je dočasná rezervace finančních prostředků, který bude použit k úhradě nájemních služeb a případné dodatečných výdajů. Výše zálohy závisí na kategorii vozidla, době pronájmu a pojistných balíčcích.

Ne, bohužel toto není možné.

  • Ztráta či odcizení zavazadel nebo osobních věcí z vozidla
  • Parkovací lístky nebo pokuty za dopravní přestupky apod.
  • Náklady v důsledku natankování paliva nesprávným typem paliva
  • Náklady na ztracené, odcizené nebo poškozené klíče od auta
  • Náklady na ztracené, odcizené nebo poškozené dokumenty od vozidla
  • Výdaje z nedbalosti – např. vybitá baterie
  • Výdaje způsobené poškozením interiéru vozu
  • Náklady na ztracené vybavení (náhradní pneumatika, sada na opravu pneumatik, dokumenty, příručka pro řidiče)
  • Náklady způsobené poškozením doplňkového vybavení
  • Náklady způsobené zneužitím automobilu
  • Náklady z důvodu ignorování pokynů pro údržbu vozu uvedených v servisní knížce vozidel
  • Výdaje spojené s řízením vozidla pod vlivem alkoholu nebo drog
  • Náklady na vytažení automobilu z nepřístupných oblastí (např. Vytáhnutí vozu z bahna kvůli cestování mimo běžnou silniční infrastrukturu)
  • Náklady vzniklé používáním polních cest
  • Náklady spojené s užitím vozu pro automobilové závody nebo účast automobilů na sportovních akcích
  • Výdaje způsobené přetížením vozu lidmi nebo nákladem
  • Náklady na náhradu škody způsobené osobou, která není ve smlouvě uvedena jako hlavní nebo další řidič
  • Náklady vzniklé v případech, kdy hlavní řidič nebo další řidič uvedený v nájemní smlouvě nemá platný řidičský průkaz nebo má zákaz řízení motorových vozidel

 

Jiné: poškozené stěrače nebo zámky čelního skla, ztráta nebo odcizení vnějších částí vozidla bez policejního záznamu, náklady na poškození vzniklé používáním střešních nosičů nebo zavazadel na nosičích, poškození způsobené nesprávným zacházením se zavazadly nebo naložením nákladu nebo zavazadel na střechu vozidla, kapotu atd., jakož i náklady způsobené ignorováním zvukových a vizuálních výstrah vozidla.

Nejste povinni si přikoupit připojištění u nás, ale v případě škodní události, která má za následek poškození vozidla, vám bude částka účtována v souladu se škodou definované v dokumentu „Matice poškození“.

Pokud však máte pojištění u jiné společnosti, prostřednictvím vaší kreditní karty nebo agenta, od které jste si vozidlo rezervovali, platí naše pojistné podmínky dle kategorie vozidla, jelikož se nejedná a přímé pojištění konkrétního vozidla. Při vrácení vozidla Vám zašleme kopie dokumentů o případné škodní události (vyýsledky testu na alkohol, euro formulář o dopravní nehodě, policejní protokol, pokud ho v danou chvíli máme).

S dodatečným pojištění můžete snížit svou spoluúčast v případě poškození vozidla. Může být snížena nebo úplně odstraněna. Pojistné je závislé na kategorii vozidla, vybraném balíčku a počtu dnů, na které je vozidlo pronajato. Během rezervace si můžete ověřit cenu doplňkových balíčků.

  • SCDW (Super Collision Damage Waiver) je doplňkové pojištění, které eliminuje spoluúčast (účast na poškození) na karoserii vozidla.
  • CDW + (Collision Damage Waiver Plus) je doplňkové pojištění, které snižuje spoluúčast (účast na poškození) na karoserii vozidla do určité výše.
  • FGP (Ochrana předního skla) je doplňkové připojištění, které snižuje škody způsobené na předním skle.

Doba vrácení vkladu na váš účet může trvat 15 dní až 4 týdny a záleží tak na typu vaší kreditní karty, zprostředkovateli a bance. Půjčovna CARWIZ nemá přístup k předautorizovaným.

Ano, při vyzvednutí by nádrž měla být plná a take by vozidlo mělo být vráceno s plnou. Pokud vozidlo není vráceno s plnou nádrží, bude rozdíl účtován klientovi dle aktuálního ceníku, spolu se poplatkem za doplnění paliva.

Pokud vyzvednuté vozidlo nemá plnou nádrž, bude účtován pouze rozdíl předchozí hladiny paliva a vypotřebované hladiny paliva, bez dodatečného poplatku za doplňování paliva.

Při Vyzvednutí vozidla se ujistěte, že jste zkontrolovali hladinu paliva.

Ano, v takovém případě nemusíte vozidlo vracet s plnou nádrží. Cena této služby závisí na aktuální tržní ceně paliva a množství paliva v autě.

Dalším řidičem může být samozřejmě každá plnoletá osoba s platným řidičským průkazem. Zpoplatněno dle aktuálního ceníku.

Jako náš zákazník můžete volně používat vozidlo v České republice i v dalších zemích evropské unie. V případě, že plánujete vozidlo využívat mimo hranice České republiky, je účtován zvláštní příplatek.

Všichni naši zákazníci mají při svém pronájmu volnost pohybu. V takovém případě se však účtuje zvláštní příplatek.

Naše obvyklá nabídka zahrnuje neomezený nájezd kilometrů. V případě zvláštních nabídek, je vždy stanoven limit počtu najetých kilometrů.

Kontaktujte nás

Pro pohodlné prohlížení ve Vašem prohlížeci, CARWIZ web stránky používají cookies a podobné technologie. Pokračováním v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s používání cookies. Více informací »